Feesten

Een feest of een evenement wordt tegenwoordig vaak georganiseerd binnen het totaalkader van een (relatie)marketing- of communicatieplan. Daar komt meer bij kijken dan ontwerp, organisatie en catering van het feest zélf. Uit ervaring weten wij dat het resultaat van een evenement succesvoller is, naarmate het beter gecommuniceerd wordt. En dat gaat veel verder dan die ene, goede uitnodiging.

Originaliteit, creativiteit, spanningsopbouw, voorpret, feestpret en napret. Dat zijn de trefwoorden waarmee onze afdeling communicatie een evenement benadert. 
Wij laten het feest beginnen lang voor het gevierd wordt, en laten we pas eindigen als alle gasten tevreden terugkijken. Van een uitnodiging maken wij zo nodig een teasercampagne, inclusief reminder. Van een feest maken wij een merk, compleet met logo’s en feestelijke huisstijl. Via uw website laten we desnoods de hele wereld weten dat er iets te gebeuren staat.

Wij zorgen voor een warming-up, zodat uw gasten naar een feest of evenement toeleven. En zeker zo belangrijk is de napret, die het effect van een feest nog lang laat voorduren. Eigenlijk spreken we van een heel specifiek communicatieplan dat we graag voor u ontwerpen en uitvoeren.

Neem contact op